Valvakan på 4an.


Det ser bra ut. Väldigt bra ut. Om man bortser från att SD ligger över 4%spärren. Peter som leder "Ditt Val 2010", gör och har gjort hela veckan, valprogrammen så mycket intressantare och roligare. Jag och Jimmy har suttit varje dag i princip och kollat både på valprogrammet på 4an och på nyhetskanalen under pauserna på TVn.

Något annat som kom upp i mitt huvud nu under valprogrammet, är att jag kommer vara med om en episk kväll på Fredag. Jag längtar alla redan och jag ska verkligen vara fit for fight när Fredagen kommer. Det kommer bli grymt. Det är en sak som är säker.


Engel @ Sticky Fingers 24/9
"Also playing: DeathDestruction. DJ'ing will be handled by Peter Iwers of In Flames and Bandit Rock's Fredrik Stenberg.

Doors open at 20:00 and and it'll be free to enter between 20:00 - 21:00, after that, it'll cost 60 SEK. No pre-sales!

Agelimit is 20 years.

-------

Bandit Grovmalet ställer till med ett sjuh*lvetes j*vla party på Sticky Fingers den 24 september.
På scen hittar vi inga mindre än Engel och DeathDestruction och i skivbåset vänder Peter Iwers (In Flames) och Fredrik Stenberg (Bandit Rock) vax hela kvällen.

Dörrarna öppnar kl.20.00
Fri entré kl.20.00-21.00, därefter 60 SEK.
Inget förköp
Åldersgräns: 20 år"

- Från Evenemanget på Facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0