Vera Wang & Elin Kling


Kollade in Elin Klings blogg precis och fann inspiration till en outfit som skulle kunna funka ikväll. Mina nya skinnbrallor behöver sys in en del eftersom den minsta storleken var 34, så det är väl det jag borde sätta mig och göra nu innan jag springer ner till banken. Till sinnbrallorna får det bli min vita transparenta oversize-tröja och ett par rockiga klackar. Mörk sminkning, hatt, smycken och mörka naglar är väl en självklarhet när det är rock n' roll-kväll. (Eller borde jag skriva att det alltid är en självklarthet, eftersom jag är sådan?)

Elin Kling och Vera Wangs vår-kollektion, får vara inspirationskällor idag helt enkelt.


(Bild: Klin Kling)


(Bild: Style.com)
Vera Wang, Spring 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0