Wonderful life.


Solen strålar. Jag har jobbat. Jag sitter på min heltäckningsmatta i mitt svart,vit,röda rum och sa precis hejdå till Jimmy som stack till jobbet. Jag ska för första gången (på 1,5 månad) i efter middag, sätta migg på ett tåg. Jag ska åka ifrån Varberg och bege mig till storstaden och den lilla byn utanför, för att vara med Jimmy tills på Måndag. Det ska bli riktigt skönt att vara ledig i Sverigeland några dagar, eftersom jag inte är riktigt frisk.

Nu ska jag städa. Sedan ska jag fika nybakade kakor och rulltårta från Lilla Träslövs Finbageri och efter det fortsätta på min tavla. Den ska nog allt bli lite ball iallafall. Dock behöver jag större dukar att måla på i fortsättningen. 120x120 somsagt. Det magiska måttet kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0